joi, 2 august 2012

Recomand revista 'Curs de pictura'



Revista 'Curs de pictura' o gasiti la toate chioscurile de ziare.
Eu am descoperit-o abia acum o luna cand am mers sa-mi altceva, si intamplator mi-a sarit in ochi cuvantul 'Pictura'.
Am luat-o si pe ea, si am fost placut surprinsa ca la fiecare achizitie a unei astfel de reviste primesti si mici instrumente folositoare pentru pictura. Ca de exemplu: un recipient pentru spalarea pensulelor, estompa, culori acuarelabile, culori in tuburi de ulei, sevalet, etc.
Imi pare rau ca nu am descoperit aceasta revista mai de mult! Ea a aparut din 22 februarie 2011 de la Deagostini, cu o aparitie bilunara.

Învaţa să pictezi şi descopera artistul din tine. Concepută pe înţelesul tuturor, colecţia Curs de pictură te poartă pas cu pas prin lumea fascinantă a tehnicilor desenului şi picturii. Instrumentele profesionale, oferite împreună cu fiecare număr de revistă, te vor ajuta să finalizezi exerciţiile propuse, să-ţi pui în valoare talentul şi chiar să creezi adevărate capodopere. 
Aici gasesti toate tehnicile desenului şi picturii de care ai nevoie pentru a deveni un adevărat artist!
Un curs practic, absolut captivant, care te învaţă pas cu pas să desenezi şi să pictezi: n-a fost niciodată mai uşor să devii artist!



Clar revista mea preferata!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...