miercuri, 8 august 2012

Raphael Angels



Acum doi ani am inceput sa pictez ingerii celebri ai pictorului Raphael. Dar ma oprisem pentru ca nu-mi placea ce iesea, si apoi nici nu simteam ca ar trebui sa continuu.
Am facut bine ca m-am ascultat!
Pentru ca zilele trecute, am avut curajul sa termin ceea ce incepusem. Simteam ca am incredere in mine, si cu cat pictam mai mult tabloul, cu atat stiam ce va urma si care va fii rezultatul.
Acum sunt mandra de lucrarea mea!

Este a treia lucrare de amploare a mea, si pe care am sansa sa v-o arat si voua, precum si pasii urmati in crearea ei. Celelalte doua daca voi avea oportunitatea, macar le voi fotografia, pentru ca nu mai sunt in posesia mea, fiind niste cadouri. Prima, o icoana mare cu Sf. Gheorghe pe cal, scena in care ucide balaurul, cadou facut bisericii unde mergeam pe atunci, iar a doua tot o icoana mare, daruita cadou surorii mele si sotului ei, cu Maica Domnului in brate cu Iisus Hristos.

My art for your eyes!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...